Styczeń, 2012

Średnio na aktywność:77.00 km
Wtorek, 31 stycznia 2012 Kategoria cyklo, Rower

Fuerteventura dzień 3

Caleta de Fuste - w lewo na FV2 - na kolejnym rondzie w lewo na ul. Lugar Diseminado Llanos Del Dinero - FV413 - w Antigua na FV416 - potem w lewo na FV30 - na górze zjazd w lewo na taras widokowy Mirador de Morro Velosa i powrót na FV30 - Betancuria - spacer po mieście - Vega de Rio Palmas - Pajara - w lewo FV30 - w Tuineje w lewo na FV20 i zaraz w prawo na ul. Lugar Teguerey - dalej szutrem do FV50 - skręt na FV2 - Caleta de Fuste
Poniedziałek, 30 stycznia 2012 Kategoria cyklo, Rower

Fuertaventura dzień drugi

Caleta de Fuste - w prawo na FV2 - szutrem wzdłuż wybrzeża - w Las Salinas na FV2 - przez skrzyżowanie z FV50 - szutrem do stożka wulkanicznego (Caldera de la Laguna 300 m npm na skraju Malpais Grande, skąd można obejrzeć szeroką panoramę wyspy) i dalej do Casas Ezquer - w prawo na FV2 - przed Tequital w lewo w kierunku plaży przy Barranco de Gran Valle - z powrotem na rozdrożu w prawo do Tenicosquery - w prawo na FV2 - Caleta de Fuste
Poniedziałek, 30 stycznia 2012 Kategoria Rower, cyklo, w towarzystwie

Fuerteventura 29.01.2012-08.02.2012

Fuerteventura to niekończące się plaże z białym piaskiem, obmywane ciepłym Atlantykiem, który w zetknięciu z wyspą zmienia kolor na turkusowy i lśni paletą barw. Jest najbardziej bezludną wyspą w archipelagu Wysp Kanaryjskich
500 km -80% w terenie po szutrach

Ślad Grześka, który w dużym stopniu pokrywa się z moją trasą.