Sobota, 31 sierpnia 2013

Singltrek pod Smrkem

Od wiosny wyierałam się na Singltrek pod Smrkem. I nareszcie udało mi się tam pojechać. W sobotę rano wyjeżdżamy ze Szklarskiej Poręby, przez zakręt śmierci w stronę Świeradowa Zdroju. Kilka km za zakrętem śmierci wjeżdżamy w teren i część trasy jedziemy czerwonym pieszym.

Zakręt śmierci.

I już jazda terenem.

Zaczyna się piękny singielek.

Moje zachwyty nad tym odcinkiem trasy nie mają końca.

Kolejka gondolowa w Świeradowie Zdroju

Zaczyna się ostry zjazd o chwilowym nachyleniu 23%. Zbyszek pali hamulce o czym świadczy ciagnacy się za nim ... charakterystyczny zapach :)

Zaczyna się zabawa na singlach

Niestety dla pewnej dziewczyny zabawa skończyła się w szpitalu.

Obiad w Obri Sud.

Czas wracać do Szklarskiej Poręby. Droga powrotna dała mi w kość, ale siadłam na koło Zbyszka, który dowiózł mnie do celu. Bardzo dziękuję.
  • Sprzęt KTM Lycan

Świetna trasa. Jak dotąd kilkukrotnie miałem przyjemność podążać tymi ścieżkami, ale wciąż mi mało. Jeśli ktoś nie był, nie wie o czym mówie. Radzę czym prędzej sprawdzić i się przekonać jakie wrażenia dostarczają przejażdżki polsko-czeskimi singlami. Mam wrażenie że od tego (2014) roku zdecydowanie bardziej interesujący zrobił się polski Zajęcznik. Poprawiono nieco profil trasy i sprawia teraz wrażenie, ścieżki szybszej i bardziej dynamicznej. Dodatkowo okolice Szklarskiej Poręby i Świeradowa potęgują moc wrażeń i sama wycieczka między tymi miastami (np. grzbietem od Wysokiego Kamienia do Stogu Izerskiego), daje dużo satysfakcji. Polecam
Ginciu
- 06:25 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj
Singielek to jest fantastyczna traska, jechałam tam tylko raz ale było bosssssko.... Zazdroszczę i Izerów też.. :)