Piątek, 27 września 2013

Widoki z wieży na Borówkowej:

Zdjęcia zrobione na punkcie widokowym - w oddali Lądek Zdrój:

• Sprzęt KTM Lycan

Nie robisz HDR-ów, ale poprawiasz zdjęcia w Picassa efektem, który rozjaśnia cienie i przyciemnia światła. Dzięki temu zdjęcia wyglądają bardzo podobnie do HDR, szczególnie dwa ostatnie w tym wpisie. Bardzo ładnie to wygląda, chociaż jest trochę nienaturalne, może czasem nie warto przesuwać suwaka aż tak daleko ;)
- 06:57 środa, 2 października 2013 | linkuj
To prawda, widoki w piątek były piękne. Całe szczeście, że miałam aparat.
Zdjęcia robię aparatem sony RX100 i do robienia tych zdjęć nie używałam trybu HDR.
- 06:21 środa, 2 października 2013 | linkuj
O w mordeczkę .. ale pięknie ......:-) kurcze......
Gozdzik
- 08:19 wtorek, 1 października 2013 | linkuj
Ale piękne widoki z Borówkowej... te ostatnie zdjęcia też super. Robisz je w jakimś trybie HDRa?
sebekfireman
- 06:57 wtorek, 1 października 2013 | linkuj
Pięknie wychodzą zdjęcia w zimne dni, a chmury na niebie powodują, że krajobrazy nie są nudne. Kapitalna wycieczka, ale znów pomarudzę, że nie mogę kliknąć i powiększyć zdjęcia na pełen ekran :(