Niedziela, 20 października 2013 | Uczestnicy Kategoria Kłodzko, w towarzystwie

Kłodzka Góra

Pozdrawiamy bardzo miłych bikerów poznanych na trasie.

W drodze do Kolonii Gaj

Pozostałości po rajdzie samochodowym.

Zdjęcie z drogi Jaszkowa - Kolonia Gaj

Przełecz Droszkowska
  • Sprzęt KTM Lycan

Organizatorzy rajdów samochodowych chrzanią syf, który zostaje po rajdzie. Tak samo jest na odcinku Starków - Starkówek. Pełno ziemi, kamieni na asfalcie, pozałamywane obrzeża asfaltu na zakrętach. Ale co tam, to co wspólne, to niczyje, więc można niszczyć. Tak samo ze śmieciami w lesie.
Ale się rozpisałem.
Tak na marginesie, to super zdjęcia. I te dynie. Nietypowy u nas w Kotlinie widok.
domingo
- 07:52 wtorek, 22 października 2013 | linkuj
Tak, na zdjeciu jest team Anka. Pięc osób, w tym cztery na KTM''ach, trzy na fullach. Anek rozdaje karty w Kotlinie. Warto na Kłodzką Górę wybrać się na rowerze. Leśnicy wycieli drzewa i teraz widoki są jeszcze ładniejsze. Liściaste drzewa, które jesienią przybierają piekne kolory.
Zbyszek -najpierw pomyślałam, że to arbuzy. Ale nie o tej porze roku. Przy bliższym ich zbadaniu stwierdziłam, że są to dynie. Pewnie na halloween.
- 06:15 wtorek, 22 października 2013 | linkuj
Grupa robi wrażenie. Podoba mi się autoportret, :))) Przedostatnie zdjęcie.
lutra
- 20:14 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
Wygląda na to że spotkałaś team fabryczny KTM Anek ProTour z Kłodzka. :))
Też się muszę przyznać że na Górze Kłodzkiej rowerem jeszcze nie byłem, pieszo i owszem, więc trzeba to jakoś nadrobić :)