Niedziela, 27 października 2013 Kategoria Kłodzko

Borówkowa

Zbyszek na niedzielę proponuje Borówkową. Chcę spróbować wjechać od trudniejszej strony, czyli od Przełęczy Lądeckiej.

Zjazd łąkami do Lutynii

Tajemnicze budowle w lasach koło Lądka
  • Sprzęt KTM Lycan

Aniu co robi obok Ciebie mój pies obronny ;) Fakt pogodę mieliście piękną a i trasa zacna.
Pozdrawiam.
FENIKS
- 22:50 środa, 30 października 2013 | linkuj
Ale mieliście piękna pogodę ... mmmmm marzenie . Nie no nie mówię ze u nas było inaczej, bo było tez pięknie, ale niestety ten weekend w domu spędziłem ... :-((((( i zazdroszczę wszystkim którzy rowerowali sobie.... ooo i jestem zły ... ooo
Piękne zdjęcia z obu wycieczek i super miejsca.
Gozdzik
- 09:23 wtorek, 29 października 2013 | linkuj
Tak, wjechalismy pieszym z Przełęczy Lądeckiej. Niestety raz spadłam z roweru - na luźnych kamieniach i korzeniach. W następnym sezonie spróbuję ponownie i mam nadzieję, iż uda mi się wjechać na sam szczyt bez zatrzymania.
Na Borówkowej było tak dużo ludzi, że aż zabrakło piwa i kiełbasek. Budowle, to ruiny kopalni ołowiu w okolicach Lutyni.
- 08:36 wtorek, 29 października 2013 | linkuj
W niedzielę dużo więcej ludzi na Borówkowej niż w środę, kiedy spotkałem tam tylko jednego turystę. Bardzo ciekawe są te budowle, możesz określić w którym miejscu można je odnaleźć?