Niedziela, 13 kwietnia 2014 Kategoria Kłodzko

Sczytnik i lasy nad Polanicą

Nie udał się poranny wyjazd z ekpią, bo padał deszcz. Postanowiłam, iż oglądnę wyścig Paris-Roubaix. Jednak ok 13 zaczyna wychodzić słońce. Co tam wyścig, trzeba trochę pokręcić. Plan na wyjazd układa mi się w głowie. Jednak silny, czołowy wiatr zweryfikował moje plany. Zamiast do Zieleńca jadę na Szczytnik. Tam odkrywam nową drogę, którą dojeżdżam do Piekiełka. Dalej już różnymi ścieżkami na punkt widokowy i do Polanicy.

Zamek na Szczytniku.

Targam rower na punkt widokowy.

Zakochani tez tu byli.

Nową droga jadę przed siebie.

Rok temu prowadziłabym tu rower, a teraz zjeżdżam.

A ja na punkt widokowy

Punkt widokowy nad Polanicą

Taką piękną ścieżką zjeżdżam do Polanicy na kawę i dalej przez Szalejów do Kłodzka

• Sprzęt KTM Lycan

Ciekawe oznaczenia szlaków :) Fajnie tak czasami spontanicznie wyskoczyć na rower. Pozdrawiam!
Greger
- 16:41 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj
Ania, warto poznać lasy nad Polanicą. Są bardzo ciekawe i jest w nich kilka ciekawych szlaków: Drogi wyznaczone przez miejskie trasy spacerowe umożliwiają poznanie wielu ciekawych miejsc. Do dyspozycji jest „Szlak Serduszkowy” wokół Polanicy-Zdroju, trasa dla rodziców z wózkami „Dzieciak” (znak - wózek) oraz trasa „Szlakiem Niedźwiadka”(znak- ślad łapy niedzwiadka)
- 15:36 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj
Świetna zdjęcia. Tak blisko, a ja tych rejonów w ogóle nie znam. I zastanawia mnie to serce na białym tle na ostatnim zdjęciu - jakieś nowe oznaczenie szlaków czy co?
ankaj28
- 14:53 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj
Feniks, już masz nowy numer, więc nie będzie takich wpadek w przyszłości.
- 14:03 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj
Aniu tu już brak mi słów, tak sama nie dałaś znać ;(. Szkoda bo dokładnie z Ryjkiem jakoś nie mogliśmy się wybrać. Nawet puściłem smsa do Ciebie ale cholera na stary numer ;(.
FENIKS
- 13:36 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj
Świetne zdjęcia i czadowe ścieżynki. Super, że jednak dzień nie okazał się rowerowo zupełnie stracony :D
Mimo wszystko bardzo żałuję, że nie udało nam się wczoraj spotkać. Następnym razem nie odpuszczę :P
lea
- 08:43 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj
Ryjku, to był spontan. Myślałam, że dzień jest zmarnowany rowerowo, a tu zaświeciło słońce, więc wyskoczyłam jak poparzona, aby je wykorzystać.
Postępy są, ale to większa zasługa mojej głowy, niż nie fula.
Bogdan, Zbyszek będzie do Ciebie dzwonił w sprawie Gardy.
- 06:12 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj
,, rok temu nie miałaś fula :D
- 22:01 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj
Ładne ścieżki, mają potencjał, takie nasze lokalne singielki, tylko trzeba uważać na turystów. Szkoda, że nie dałaś znać, że jedziesz pewnie dołączylibyśmy z Feniksem, a tak zabrakło nam motywacji.
- 22:00 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj
Czyli jest duży postęp co do zjazdów, ładne ścieżki w okolicach Polanicy są, jakoś mi nigdy nie po drodze w te okolice :(
Właśnie przeczytałem o Gardzie.....
Pozdrawiam
cerber27
- 20:04 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj
Też mi dziś Zieleniec chodził po głowie,ale..podjeżdżając pod Karłów dałem sobie spokój bo już kropiło..