Sobota, 14 czerwca 2014 | Uczestnicy Kategoria ekipa bikestats

Góry Stołowe pod przewodnictwem Ani

Trasa na sobotę została zaproponowana przez Anię, która została naszym przewodnikiem. Z kłodzka startujemy we trójkę: Feniks, Bogdano i ja. Miejsce spotkania z Anią, Kubą, Arturem i Mariuszem jest Karłów.Już w Kłodzku zaczyna padać. Przez głowę przechodzą nam myśli, że może powinniśmy wrócić do domu, albo do Karłowa dojechać samochodem. Krótki postój na przystanku i  ciśniemy do przodu.

Mokrzy docieramy do Karłowa. Wyjazd nie może być zaliczony jeśli Feniks nie złapie kapcia.

W ruch poszło kilka dętek, kilka pompek i po godzinie jest po robocie.

Ruszamy na piwo do Pasterki.

Jednak wcześniej postanawiamy skoczyć na Machowski Krzyż.

Kolejny deszcz udaje nam się przeczekać w schronisku Pasterka.

Kolejny punkt programu - Baszty Radkowskie

czas na obiad, więc jedziemy na ognisko i kiełbaski

Sawanna

Z Sawanny wjeżdżamy w mroczny las.

Świątynia buddystów.
Po zwiedzeniu świątyni przychodzi czas na pożegnanie. Bardzo dziękuję za fantastyczny dzień, który był pełen uśmiechu. Aniu, sprawdzasz się

• Sprzęt KTM Lycan

Bardzo dziękuję Aniu za świetne towarzystwo, jak i naszej przewodniczce za organizację i wszystkim uczestnikom tego super spędzonego dnia i jak najszybciej do zobaczenia.
Pozdrawiam.
FENIKS
- 23:13 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj
Aniu, u ciebie na zdjęciu widać jak się rechotałyśmy !! Gdy o tym pomyślę, to buzia cieszy mi się sama :) Dawno tak się nie śmiałam.
Domingo, świątynia buddystów jest w okolicach Darnkowa.
Ryjku, bardzo żałujemy, że cie z nami nie było. Często o tobie wspominaliśmy. Wracaj do zdrowia, bo tęsknimy.
- 13:43 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj
Gdzie można zobaczyć świątynię buddystów?
domingo
- 07:05 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj
Tym razem ominął mnie ten wypad, a szkoda bo słyszę, że świetnie się bawiliście. Zdjęcia jeszcze ładniejsze niż zazwyczaj i co najważniejsze jest ich dużo, oby więcej takich wpisów na Twoim blogu.
- 21:56 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj
Aniu warto było to zorganizować, żeby usłyszeć twój śmiech do łez i bólu brzucha - o przyczynie nie będę wspominać, bo jest widoczna na innych zdjęciach, ale jak sobie przypomnę, to jeszcze rechoczę jak głupia.
I jeszcze raz to napiszę - PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA NA SAWANNIE CI WYSZŁY !!! Tak klimatycznych i po prostu pięknych nie widziałam jeszcze u nikogo (nie wyłączając siebie).