Sobota, 26 lipca 2014

Dlouhe Strane

• Kalorie 1911kcal
  • Sprzęt KTM Lycan

W maju to mieliśmy tam chyba wszystko co możliwe: słońce, deszcz, burze, śnieg, mgła...
grzess
- 19:17 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj
Greger, udało nam się i tylko słyszeliśmy grzmoty, gdy byliśmy na rozjeździe dróg prowadzących na Pradziada i na Cervonohorske Sedlo. W planach było zdobycie Pradziada, ale zrezygnowaliśmy z tego pomysłu, bo pogoda była niepewna i trochę nam się już nie chciało. Gdy dotarliśmy na Cervonohorske Sedlo, to było po dużym deszczu. My mamy szczęście do tych rejonów i do burz. W maju też nas goniły pioruny i błyskawice i wtedy nie udało się wjechać na elektownię.
Feniks, jeśli masz ochotę na wyjazd w Jeseniky, to ja już zaczynam się pakować :)
- 06:53 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj
Opiszę Aniu ten wyjazd krótko, po prostu pięknie i szkoda że nie udało nam się ostatnio na szczyt przez pogodę podjechać.
FENIKS
- 22:22 poniedziałek, 28 lipca 2014 | linkuj
Heja! Widzę, że zaliczyliście wypad w Jeseniki. W sobotę też miałem wybrać się na Dlouhe Stranie, ale późny wyjazd z domu i niepewna pogoda wymusiła na nas zmianę planów. Jaką trasa jechaliście i czy nie złapała Was czasem żadna burza, bo po południu było gorąco w tych rejonach? Pozdrawiam!