Niedziela, 28 września 2014 | Uczestnicy Kategoria Karkonosze, Izery

Szrenica+Izery

Lea rzuca hasło: wschód słońca na Szrenicy. Nie ma co się zastanawiać, trzeba jechać. Szczegółowy opis u Lei, a u mnie zdjęcia, które pokazują jakie magiczne są wschody słońca w górach.

• Sprzęt Canyon AL 8.0 W

Nic sie nie stało. Nie musiałem się zrywać w środku nocy ;) Może kiedyś jeszcze będzie okazja żeby gdzieś razem pojeździć.
grzess
- 17:38 wtorek, 14 października 2014 | linkuj
Grzesiek, przepraszam, ale to była taka szybka akcja, że dopiero będąc na miejscu pomyślałam, że mogłam dać ci znać.
- 09:52 wtorek, 14 października 2014 | linkuj
I nie daliście znać, że będziecie w Szklarskiej. A chętnie bym się przyłączył.
Nikt nie cofnął ich na bramce, bo pewnie kasjerzy jeszcze spali.
grzess
- 19:31 poniedziałek, 13 października 2014 | linkuj
Wooow! Ale wypasione foty tego wschodu słońca. Oprócz super widoków widzę że i przynajmniej rowerem na spokojnie można wjechać i nikt nie cofa na bramce :P
Od wjazdu na teren KPN i dalej na Szrenicę rowerem wjeżdżałaś czy było podprowadzanie bo z tego co pamiętam to okropnie stromo tam jest.