Poniedziałek, 5 stycznia 2015 Kategoria Góry Orlickie

Biegówki-Orlickie

Zrobiło się różowo w drodze powrotnej od zachodzącego słońca
  • Aktywność Narciarstwo

Ryjku, ani paluszkiem nie ruszyłam przy korygowaniu balansu bieli i jak widzisz nie wszystkie zdjęcia są moje, więc albo mamy do dupy aparaty, albo takie przedziwne światło było tego dnia. Specjalnie umieściłam ostatnie zdjęcie i jeszcze je podpisałam, bo w danym momencie świat był naprawdę różowy.
- 08:12 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj
Pierwsze zdjęcie świetne pomimo tego, że robione pod światło, na dalszych jakieś dziwne kolory, może warto pobawić się balansem bieli w aparacie lub na komputerze. Niezły dystans, jestem ciekaw czy bolą jeszcze mięśnie po takich wypadach.
- 14:01 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj
Świetnie wygląda to na zdjęciach, pewnie na żywo jest znacznie lepiej :). Ładny dystans! Pozdrawiam mroźnie (wersja zimowa)!
Greger
- 23:02 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj
Przepiękne widoki. W takich warunkach to z chęcią bym na biegówkach pojeździł :)