Niedziela, 12 kwietnia 2015 Kategoria wyścig

Ślężański Mnich

Mój pierwszy wyścig szosowy.

Po lewej Zbyszek, po prawej Konrad

Brawo !!!

1 miejsce - Zbyszek Gucwa- trener

1 miejsce - Cecyla Czartoryska - GVT, 3  miejsce Oksana Krysiuk- GVT

Piotrek- Cukier

Piotrek- Raku

Pierwsze koty za płoty, byłam 13 w open i 5 w kategorii K2. Już wiem, że na początku trzeba złapać się do grupki, która współparacuje i daje zmiany. Niestety na początku zrobiłam błąd i w sumie prawie cały wyścig jechałam sama. Chociaż przez całe pierwsze kółko na kole ciągnęłam pasożytkę w koszulce z CCC, która nie chciała dawać zmian. Na drugim kółku przez moment udało mi się współpracować z chłopakiem, ale finalnie okazał się mocniejszy i odpadłam przed Sobótką i znowu musiałam sama walczyć z silnym wiatrem.
Gratuluje całej drużynie GVT, a szczególnie Cecylii, Oksanie , Zbyszkowi, Piotrkowi i Piotrkowi.
I wiem, że będą następne wyścigi, bo jest zabawa :)

• Sprzęt Specialized dolce X3

Gratuluję debiutu i trzymam kciuki za następne ścigi :)
merlin083
- 15:42 środa, 15 kwietnia 2015 | linkuj
Również gratuluję wyników.
A co do regionalnych wyścigów... W najbliższy weekend masz MTB i szosę w Miękini;)
grzess
- 19:01 wtorek, 14 kwietnia 2015 | linkuj
Dołączam się do gratulacji i czekam na Twój debiut w zawodach MTB. Pozdrower i do zobaczenia na trasach....
cerber27
- 06:05 wtorek, 14 kwietnia 2015 | linkuj
Wielkie gratki za ten wyścig :)
Jak byś miała kiedyś ochotę na mega dystanse typu od 300 km w gorę to daj znać bo ostatnio nie mam z kim kręcić tego typu tras :(.
profesor
- 23:51 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj
Gratulacje! Kolega również startował w tym wyścigu. Reprezentował barwy pasożytki. :) Też mi opowiadał, że tam wszyscy jechali na zgon i do ostatniego tchu. Niemniej jednak przygoda na pewno fantastyczna.
monikaaa
- 21:45 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj
Ja już się przyzwyczaiłam do ubrań z GVT, ale ciągle cierpię z powodu spodni na szelkach :) To był wyścig szosowy, więc możliwe, że ktoś się rozgrzewał lub robił rozjazd w okolicy Przełęczy Tąpadła. Startowaliśmy w Sobótce i odbijaliśmy w lewo na Sulistrowice i Księgnice Małe. I naprawdę trzeba mieć mega kondycję, aby walczyć o cokolwiek na takim wyścigu. To jest jazda w trupa (jak mówi trener) od startu do mety, gdy się ściga na krótkim dystansie. Nie ma chwili odpoczynku. Ale satysfakcja na koniec gwarantowana.
- 14:27 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj
Aniu, w tym stroju to nawet jakbyś mi po nodze przejechała to pewnie też bym cię nie poznała. A na Ślęży też byliście? Bo byli tam jacyś zawodnicy z numerkami i nawet myślałam o Tobie. Pierwsze koty za płoty. Życzę powodzenia w następnych startach.
ankaj28
- 13:01 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj
Gratuluję debiutu :) i życzę powodzenia w kolejnych startach :)
z1b1
- 09:32 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj
Stroje GVT przypominają mi wdzianka ekipy Sky. Gratuluję bardzo dobrego wyniku oraz kolejnych startów i wielkiej satysfakcji z nich. Pozdrawiam!
Greger
- 08:21 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj
Ryjku, bardzo podobało mi się na wyścigu. Grupa GVT to bardzo życzliwi i zgrani ludzie. Jeden drugiego dopinguje i wspiera. A potem wspólnie cieszy z sukcesów- tych większych i tych mniejszych. Z pewnością kolejne wyścigi przede mną. Możliwe, ze też MTB, ale pewnie jakieś regionalne.
- 07:56 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj
Gratuluję, imponująco wyglądasz w stroju kolarskim, mam nadzieję że będziesz startowała w kolejnych wyścigach, może również w MTB?
Średnie tętno 175 przez ponad godzinę, ja chyba zaliczyłbym zgon ;)