Środa, 15 sierpnia 2012 Kategoria cyklo, Rower, w towarzystwie, Alpy

Salzkammergut - dzień 4

Rano pogoda wydawała się niepewna, ale do godziny 9.30 rozpogodziło się. Mycie rowerów, smarowanie łańcucha i można ruszać w góry.

I już kolejne jeziorko Gosaub

Nurkowanie w takich czystych jeziorkach musi być bardzo ciekawe.

W tle imponujący masyw Dachstein.

Bardzo miła rozmowa z małymi niemieckimi murzyniątkami. Dziewczynce bardzo spodobał się mój rower. Nie dziwię się, bo mi też się podoba.

Zaczynamy podjazd.

Jeszcze krótka wizyta przy wodopoju, bidony napełnione. Łatwo nie będzie, gdyż w słońcu ponad 30 st.

Maciek z Michałem już są pod schroniskiem. Nam został jeszcze jeden zakręt.

Sesja fotograficzna na tle pasma Dachstein.

W schronisku napełniamy bidony i jedziemy zająć miejscówkę na najwyższym punkcie naszej trasy.

Planujemy dalszą trasę.

Jesteśmy wysoko w górach, a trasy nadal fantastycznie oznkowane. Spotykamy kilku rowerzystów. Bardzo podoba mi się zwyczaj pozdrawiania się na trasie. W Polsce często moja podniesiona ręka lub uśmiech zostają bez odpowiedzi. Szczególnie ma to miejsce w okolicach Wrocławia. Cóż, może kiedyś się to zmieni.

Bardzo fajny zjazd. Oponki trzymają to pozwalam sobie na odrobinę szaleństwa.

I już asfaltem zjeżdżamy nad jeziorko Wolfgangsee na camping.