Czwartek, 15 listopada 2012

Drużyna kolarska

Zostałam szczęśliwą posiadaczką karty Benefit, więc od poniedziałku czas zacząć zimowy trening.
Aga, jeszcze raz wielkie dzięki.

• Sprzęt KTM

Gratuluję i życzę dużo samozaparcia w regularnych treningach.
Masz rację Pioter, jeśli przez zimę nic nie zrobimy, będziemy na wycieczkach z Anią w tarapatach :P
- 20:01 sobota, 17 listopada 2012 | linkuj
Tak, to tak wygląda. Jeśli jest ciekawy prowadzący, to zabawa jest super. Jak się przetrenuje uczciwie całą zime, to forma na wiosnę jest bardzo dobra. Ostatnio chodziłam na spinning od października 2011 do maja 2012 2 razy w tyg. po 2 godziny. Teraz mam kartę benefit, to mogę chodzic do różnych kubów, ale wybiorę Sky Tower i Arkady, bo tam mają dobrych trenerów i super sprzęt. W Kłodzku też były zajęcia spinningu, ale niestety klub splajtował.
- 10:34 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj
Jeśli miało by to wyglądać tak, jak na tym filmie to super http://www.youtube.com/watch?v=HUXyhDOpqW4

pioter50
- 09:45 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj
Gratuluję :) Feniks i Ryjek chyba muszą to przemyśleć, bo po takim zimowym, profesjonalnym treningu będziesz świetnie przygotowana do letniego sezonu.Chcąc z Tobą jeździć, chłopaki będą musieli mocno potrenować.Dobrze, że przynajmniej ostrzegłaś, co ich w przyszłym roku czeka, hahaha...Pozdrawiam.