Sobota, 29 grudnia 2012 Kategoria Kłodzko, w towarzystwie

Spacerowo do Bystrzycy Kłodzkiej

Piękny dzień, a wiec trzeba trochę pokręcić przed końcem roku. Pojechaliśmy do Bystrzycy - niestety pierwsze 20 km pod wiatr.
Po drodze spotkaliśmy kilku rowerzystów, którzy tak jak my postanowili wykorzystać sprzyjającą aurę. Na początku temp. w okolicach 4 st. c, później spadła do 2 st.C.
Jak miło tak pokręcić na zewnątrz.
Mama niestety z nami nie pojechała, gdyż jej rower przechodzi gruntowny remont - zmiana napędu.

Każdy wie co tu widać :)

Stado danieli. Oj,chowają się za krzaki.

A to trzeba ruszyć w pole, aby je sfotografować. A teraz buty do prania.

• Sprzęt KTM

Dobre zdjęcie z Danielami ;) Szczęśliwego Nowego Roku !
matisliswider
- 11:02 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj
domingo- nawet myślałam o tobie jak jechaliśmy przez Krosnowice, czy dzisiaj też pedałujesz. Szkoda, że nie zatrąbiłeś. Pozdrowienia przekażę.

Cerber27- dzięki za info, wybieram sie na sylwestra do Zieleńca i właśnie sprawdzałam warunki pogodowe. Patrząc na to co jest w Kłodzku to czasem trudno uwierzyć, że jest gdzieś śnieg i można pojeździć.

Morpheo- Czarną Górę, którą łatwo rozpoznać po nadajniku telewizyjnym. Jak widać, śniegu w górach a dużo nie ma.
- 07:27 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj
Dzisiaj mijałem Was samochodem jak jechałaś z Panem Czesławem, którego jak się okazało znam i pozdrawiam :)
domingo
- 19:14 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj
Ten sam widok miałem dzisiaj, z tym, że z innej wysokości a dokładnie z drogi na Wielką Destne, na której byłem na biegówkach. Widziałem, że na Zieleńcu warunki dobre na zjazdówki. Pamiętając, że pisałaś, że spędzasz sylwestra na Zieleńcu, to życzę super zabawy na dechach i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, w szczególności realizacji wszystkich tkz. "projektów" rowerowych :) czego w sumie i sobie też życzę. Pozdrower
cerber27
- 17:18 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj
Odnośnie zdjęcia górki ;-)
Nie każdy wie, ale strzelę: Śnieżnik?