Niedziela, 7 września 2014 Kategoria Beskidy

Beskidy dz.2

Dzisiaj atakujemy Skrzyczne. Pogoda lepsza niż wczoraj. Na początek podjazd.

Rajd Wisły.

Podjazd na Skrzyczne

Skrzyczne. Szybko stąd uciekamy, bo jest b. dużo ludzi.

Malinowska Skała.
Przez Przełęcz Salmopolską wracamy do samochodu. Ponownie przedzieramy się przez zamknięte ulice.
Beskidy zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Jak już pisałam są to trudne technicznie góry, ale bardzo ładne widokowo. Warto się z nimi zmierzyć i myślę, że pozwalają się polubić.
  • Sprzęt Canyon AL 8.0 W

Etap tego dnia był o wiele łatwiejszy, widoki były również ciekawe. Szkoda tylko że nie było aż tak dobrej widoczności jak miałem na wcześniejszej wyprawie. Myślę że dzięki temu będziesz miała chęci i motywację aby powrócić tu ponownie :)
z1b1
- 09:09 piątek, 12 września 2014 | linkuj
Beskidy uchodzą za najtrudniejsze technicznie góry do uprawiania MTB. Polecam wybrać się w Beskid Żywiecki.
marusia
- 19:00 czwartek, 11 września 2014 | linkuj
Wspaniała widokowo trasa. Niespodzianek z nawierzchnią też nie brakowało. Dobrze,że pogoda tym razem dopisała. Gratuluję wytrwałości.