Środa, 1 października 2014 | Uczestnicy Kategoria Jeseniky

Jeseniki - Stare Mesto-Praded dz.2

Na dzień dobry asfaltowy podjazd ze Starego Mesta na Paprsek, czyli 10 km do góry. Dalej w kierunku Seraka. Na przełęczy U Trzech Granic zaczyna padać deszcz. Szybkie wciąganie cieplejszych ciuchów i zjazd do Leśnego Baru, gdzie wypijamy ciepłą herbatę. dalej już nowymi drogami uderzamy w kierunku Pradziada.

Paprsek

Brausek

Leśny Bar

Czas goni, a ruszać się nie chce. Pada deszcz.

• Sprzęt Canyon AL 8.0 W

Oj, pogoda dała w palnik, a na Pradziadzie już dość zimno było. A jak fajnie wspomina się teraz tą wyprawę, mimo takiej pogody było super :)
z1b1
- 10:46 czwartek, 9 października 2014 | linkuj
He he :) Niebieski pieszy z Vysokego Vodopadu do Szvycarny widzę, że zaliczyliście :). Początek z rowerem na plecach jest na nim niezła masakrą :). Wielka szkoda, że załamała Wam się trochę pogoda. Pozdrawiam!
Greger
- 07:43 sobota, 4 października 2014 | linkuj
Fajne mgliste klimaty na ostatnich zdjęciach.