Czwartek, 2 października 2014 | Uczestnicy Kategoria Jeseniky, Góry Złote

Jeseniki - Praded- Lądek Zdrój dz.3

Rano pogoda nie zachęca do jazdy na rowerze. Zjeżdżamy do Karlovej Studanki.

Z Karlovej Studanki, przez pasmo Orlika, jedziemy do Rejviz.

Z Rejviz szutrówką kierujemy się do Jesenika i przez Przełęcz Lądecką do Lądka. Po drodze obiad u Oravcia - gulasz z sarniny :)

Przekonałam się, że jazda z ciężkim plecakiem jest dosyć męcząca, ale dająca dużo satysfakcji. Szczególnie rano, gdy bukłak pełny plecak wciska w siodełko. Trasa była zaplanowana, ale na bieżąco musieliśmy ją modyfikować z uwagi na pogodę i nieprzewidziane sytuacje. Rower i ten sposób podróżowania daje dużo wolności. I już wiem, że w następnym sezonie będzie więcej takich plecakowych wyjazdów.
  • Sprzęt Canyon AL 8.0 W

I ostatni dzięń zaliczony. Na Pradziadzie mgła osiadała,a w Karlovej Studance nawet słońce :) obiad w Rejviz to bajka, a na dokładkę jeszcze u Oravcu :D Super, już chciałbym ponownie pojechać :) dzięki za super wyprawę, pozdro!!!
z1b1
- 10:48 czwartek, 9 października 2014 | linkuj
Ciekawa trasa, a pokonana z plecakiem i w takich sobie warunkach pogodowych dodaje punktów do charakteru :). Pozdrawiam!