Niedziela, 4 listopada 2012 Kategoria Kłodzko, Rower, w towarzystwie

W stronę Tłumaczowa

• Sprzęt KTM

Co się stało, że z wypadu tylko jedno zdjęcie na blogu? Niezły ten podjazd na kamieniołom w Tłumaczowie, szczególnie kiedy nie spodziewa się w tym miejscu podjazdu (Lea coś o tym wie).
Po tym co wyczynia Pioter z rowerem, nie śmiem wysłać mu zaproszenia do znajomych. Może jak w przyszłym sezonie przekroczę 5 tyś. km odważę się to zrobić.
- 21:04 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj
Pioter50 - bardzo dziękuję, iż zechciałeś mnie przyjać do grona znajomych. Dla mnie to zaszczyt :)Wyczytałam, iż wolisz jeździć sam, ale może kiedyś umówimy się na wspólne rowerowanie ekipy bikestats. Ale to chyba (niestety) w przyszłym roku.
Feniks-coś nam sie dni rozjechały. Chociaż ja w Radkowie byłam z 10 minut i to pod plebanią, aby otrzymać pieczątkę do książeczki KOT. A potem szybko ruszyliśmy do Kłodzka, bo do zachodu słońca bylo już niedaleko, a moja cud lampka została w domu.
- 17:56 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj
No nie te zdjęcie tygrysa bezcenne ;) kurcze gdyby to była sobota to może byśmy się spotkali w Radkowie. Tak mało brakowało. Fajna trasa.
Pozdrawiam.
FENIKS
- 01:35 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj
Koty są bardzo wdzięcznym tematem dla fotografika.To naprawdę śliczne stworzenia .Pod piękną powierzchownością dostrzegam jednak ich prawdziwą naturę, perfekcyjnych zabójców o niesamowitych predyspozycjach w tym właśnie kierunku.
W jego oczach dostrzegam nieustanną gotowość do przeprowadzenia błyskawicznego ataku, jeśli tylko nadarzy się ku temu okazja...
Zaproszenie do znajomych od tak znakomitej rowerzystki, jaką jesteś, to dla mnie zaszczyt i bardzo miły akcent na rozpoczęcie dnia i tygodnia :) Dzięki i Pozdrawiam
pioter50
- 04:26 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj
Były 2 małe kociaki, ale drugi nie chciał pozować :)