Czwartek, 31 stycznia 2013 Kategoria praca

Praca

Śnieg już stopniał, więc czas wrócić na rower.
dzisiaj 6 st. C i baardzio silny wiatr.
I oczywiście 3/4 drogi pod ten wiatr. Ciężko było, ale przyjemnie.
W pracy koleżanka ma urodziny, więc mam dyspensę i zjadłam ciasteczko.

A po drodze zdążyłam jeszcze udzielić reprymendy za parkowanie na ścieżce rowerowej.
Jeśli jutro też będą stały tam samochody, to poszukam kierownika budowy.

Jak widzę tak samo sezon rozpoczęty gratuluję i nie bij już na dzień dobry kierowców bo szkoda rączek ;).
FENIKS
- 19:44 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
Oj będę walczyła, bo denerwuje mnie takie zachowanie. Mam nadzieje, iż do rękoczynów nie dojdzie :)
- 07:17 piątek, 1 lutego 2013 | linkuj
Masz rację Ana! Walcz tylko nie wdawaj się w bójki.
lutra
- 21:01 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj
Pan któremu udzielalam reprymendy też uznał, że to nic złego. Aby ominąć te samochody, to muszę przejechać przez pas zieleni oddzielający ścieżkę od chodnika. Spytałam pana dlaczego nie zaparkowali na środku ulicy, ale chyba nie zrozumiał. Będę walczyła, aby tam nie parkowali, bo to moja codzienna droga do pracy.
- 11:38 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj
Fajnie jest wrócić do jeżdżenia prawdziwym rowerem, prawda?Pewnie kierowcy myślą, że ścieżka rowerowa to parking.Wjeżdżając do Stronia od strony Lądka trafiłem na cały rząd samochodów parkujących na ścieżce rowerowej.Wkurzony włączyłem kamerkę żeby opublikować ten sielski obraz ale wiesz, do Świdnicy było jeszcze daleko i zanim dojechałem to złość mi przeszła.Zrezygnowałem.Najgorzej, że przejeżdżający radiowozem policjanci uznali chyba, że nie ma w tym nic zdrożnego.Zero reakcji z ich strony.