Niedziela, 3 lutego 2013 Kategoria Kłodzko, w towarzystwie

Kłodzko-Polanica-Starków

Piękne słońce, temp. w granicach 2 st. C, więc trzeba się ruszyć i powdychać świeżego powietrza.
Początkowo jechaliśmy pod wiatr, który był dosyć mroźny, ale słońce całkiem miło przygrzewało.
Po drodze spotkaliśmy stado danieli i stado sarenek.
A na koniec wyjazdu miłe spotkanie z Ryjkiem, który też postanowił wykorzystać dobrą pogodę.

Stado koników w Starkowie.

Fajniasta pogoda i foty!! Dobrze, ze dzisiaj tez taka mialam :)
Vampire
- 14:44 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj
Kadry z wycieczki bardzo przyjemne :)

W niedzielę normalnie wiosna, nic dodać, nic ująć. Wracając ok. 16 z pracy aż mnie skręcało z zazdrości - minąłem kilkunastu rowerzystów.

Dzięki za ostatnie wskazówki nt ominięcia "33", pod moim wpisem z wycieczki do Bystrzycy. Aktualnie jestem na etapie "zwiedzania" rusztu dróg dojazdowych z różnych fajnych miejsc do Kłodzka. Na pewno się przydadzą.
Morpheo
- 20:48 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj
Fajna wycieczka i piękne fotki.Jakim aparatem zrobione?Piękny widok mają z okna Twoi rodzice.Widzieć z okna Śnieżnik i Czarną Górę...Ja z moich okien widzę "tylko" Ślężę, Radunię i Wielką Sowę ale i tak się cieszę tym widokiem :).

Lutra, nie narzekajmy bo i my mamy gdzie poszaleć.Byle by tylko sił, zdrowia i czasu nie zabrakło. ;)

A o wiosnę się nie martwmy.Przyjdzie w swoim czasie...;)

pioter50
- 14:19 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj
Tak, widoczność była bardzo dobra. Rodzice przez okno widzą Śnieżnik i Czarną Górę i tato wczoraj powiedział: "powietrze jest krystaliczne".
Wiosna była wczoraj, a dzisiaj wrócił śnieg.
Ale już ptaki śpiewają, więc do wiosny niedaleko :)
A dzisiaj spinning i wytrzymałość siłowa.
- 07:09 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj
"Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty" - tuż tuż - kręcenie w takie słońce daje kopa :)
Ra1984
- 06:14 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj
Macie gdzie poszaleć.Wspaniała wycieczka,piękne zdjęcia.
lutra
- 22:13 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
Ale super widoczność dzisiaj była - piękne widoki. Szkoda że ja nie mam takich gór pod nosem.
sebekfireman
- 19:50 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
Fajne zdjęcia szczególnie 1 i 4. Widzę, że w końcu wyruszyłaś w trasę bo ile można kręcić na spinningu :) oby wiosna przyszła jak najwcześniej.
nachaj
- 19:49 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
Fakt pogoda była dzisiaj bardzo ładna idealna do jazdy ja tą samą trasę właśnie zrobiłem na rozpoczęcie w deszczu zimnie i po nocy brrrrrr. Fotki super.
FENIKS
- 19:47 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj
Świetne foty, fantastyczna pogoda i duża widoczność. Widziałem to stadko saren ale mój 3 krotny zoom nie dał mi szans na ich sfotografowanie.