Środa, 27 lutego 2013 Kategoria trening

65-75% ok 21 min.
<65% ok 9 min.
Oj, ciężko było !!

Cieszę się, że u ciebie też kos zagwizdał. Wiosna za progiem. Wczoraj latały u mnie klucze dzikich kaczek, a dzisiaj pruszył śnieg :) Ale po niedzieli ma być słońce.
Ustawianie roweru, to bardzo żmudna praca, ale i przyjemna, bo jest radość z nowego roweru czy też butów.
- 08:49 piątek, 1 marca 2013 | linkuj
Anamaj, dzisiaj rano wjeżdżając rowerem do centrum miasta i ja usłyszałem wreszcie kosa :)
Jego głos był bardzo mocny a i sztukę śpiewu miał opanowaną na wysokim poziomie.Zagłuszał pozostałe kosy, których śpiew był jakiś słabowity.Uśmiechnąłem się słuchając tego bohatera.Starał się chłopak z całych sił bo przecież dziewczyny słuchały...;).Nieomylny to znak zbliżającej się wiosny :)

Mnie też czeka praca z ustawieniami w szosówce.I pewnie będzie sporo poprawek, zanim uda się osiągnąć dobre ustawienia.
pioter50
- 08:32 piątek, 1 marca 2013 | linkuj
Ja dzisiaj po wczorajszym odpoczywam, bo dosyć mocno boli mnie mięsień czworogłowy uda. Ostatnio słońce widziałam z miesiąc temu, ale mam nadzieję, iż u nas pogoda też się poprawi. Co do butów, to ja mam słabość do czarnych. Zabawa z ustawianiem bloków u mnie też zawsze długo trwa i gdy wydaje mi się że już jest dobrze, to zawsze wyjdzie, że dobrze nie jest. W marcu chcę wybrać się na BG FIT - mam nadzieję, iż tam fachowcy pomogą mi właściwie ustawić rower, bo mam wrażenie, że jest dużo do poprawienia - szczególnie ustawienie bloków i siodełka.
- 21:16 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj
Widzę, że dalej konsekwentnie trenujesz i przygotowujesz do sezonu:).
Wczoraj pogoda dopisała wyszło nawet słońce, więc nie mogłem sobie odmówić roweru, dzisiaj mam lekkie zakwasy, przesadziłem trochę. Odnośnie butów: są wygodne bardzo, jedyny minus to biały kolor ale mam słabość do białego:P i pewnie znowu trochę zajmie zanim dokładnie ustawię bloki...