Czwartek, 16 maja 2013 Kategoria praca, Wrocław

Do pracy i po pracy 16.05.2013

Do pracy: z kolegą Patrykiem: 28,5 km, śr prędkość 27,55 km/h, max prędkosć, 41,5 km/h, śr. kadencj 85, śr puls 170, max puls 188, temp.16, 553 kcal

Z pracy: 37 km, 736 kcal, mocny wiatr w twarz
  • Sprzęt Specialized dolce X3

A szkoda że odpuściłaś Radków,bo zrobiłabyś fajny wynik, pudło pewne. Co do wrocławskiego maratonu to byłem 2 razy, nic szczególnego, tkz. jazda na zapalenie płuc, nie wiem czy pojadę, dużo zależy od kolegów z klubu. Polecam jednak dwa tygodnie wcześniej Głuszycę, widziałem, że jeździłaś w zeszłym roku po głuszyckich trasach, nie byłoby to wiec żadne dla Ciebie zaskoczenie, a trasa maratonu jest naprawdę świetna, mocne mtb z pierwiastkiem golonkowskiego "pure" :)
cerber27
- 19:59 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj
Tak, myślałam o Radkowskim, ale jak przeczytałam w jakim tempie jeżdzi na takich wyścigach mój kolega, to odpuściłam. Teraz nastawiam się na wyścig 23 czerwca we Wrocławiu. Poczytam o maratonie w Srebrnej Górze. A co do pulsu, to ogólnie mam wysoki i czasem się zastanawiam czy nie za wysoki. Patryk ostro trenuje przed maratonem biegowym i aby za nim nadążyć, to muszę się mocno nakręcić. W zeszłym roku, gdy jeździłam na góralu, to nie byłam w stanie siedzieć mu na kole, ale na szosówce jest znacznie łatwiej.
- 10:06 piątek, 17 maja 2013 | linkuj
To miałaś tkz. wmordewind. A tak w ogóle to średnie tętno 170 to jakbyś na wyścigu była, musiałaś bardzo mocno cisnąć. Może spróbuj wystartować w jakiś zawodach, wydawało mi się, że wspominałaś kiedyś na blogu, ze spróbujesz w Klasyku Radkowskim. Oceniam, że wypadłabyś tam świetnie przy takich średnich na treningach. Niestety już po Klasyku, ale teraz zapowiada się fajny wyścig mtb w Srebrnej Górze - II Wyścig Muflona, czy jakoś tak. Odbywa się 2 czerwca, ja mam zamiar wystartować, namawiam Cię do spróbowania, masz duże szanse walczyć o wysokie lokaty. Pozdrawiam B.