Wtorek, 30 lipca 2013

Nauka w Lesie Bukowym

Dzisiaj nauka zjeżdżania i podjeżdżania. Nauczycielem był Toomp.
Umówiliśmy się z Tomkiem w Trzebnicy koło aquaparku, aby poćwiczyć w Lesie Bukowym.
Początkowo miałam dużego stracha, ale w miarę jak jeździliśmy okzało się, iż nie taki straszny diabeł jak go malują. Za największy sukces uznaję zjechanie z górki po korzeniach.
Tomek, jeszcze raz wielkie dzięki.

• Sprzęt KTM

Pięknie Aniu! Zdjęcie pierwsza klasa.
A sobotnia trasa moim zdaniem nie była wcale lekka. Nie brakowało ciężkich i wyczerpiujących podjazdów i zjazdów, na których na chwilę śmierć zaglądała w oczy. Żałuję okrutnie, że się Młodemu nie dałam namówić na tę alternatywną trasę do Bożanowa, ale godzina już była nie moja i zacięcie na wyczerpaniu. Następnym razem :)
Może i Ania się da namówić wtedy? W kupie raźniej :)
Buźka, do następnego!
lea
- 16:38 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj
Toomp: nie będzie jazdy po szlakach pieszych, ani szlaków rowerowych takich jak na Rychlebskich ścieżkach, ale jedziemy w góry i będziemy się trzymać głównego grzbietu Broumovsko jak najbliżej się da, więc kamienie i korzenie są nieuniknione. Szkoda, że koncertujesz się na tym co masz pod kołem, zamiast cieszyć się z pięknych widoków i towarzystwa fantastycznych ludzi jadących obok.
- 14:46 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj
Dwa zdjęcia ale mówią wszystko czuję że w sobotę to Ania zejdzie z roweru tylko w miejscu gdzie obiad będą dawać ;).
FENIKS
- 23:50 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj
Mam zacięcie i dużą determinację. Dam radę :)
- 21:30 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj
Starałam się, ale szczerze jak pierwszy raz zobaczyłam te korzenie, to pomyslałam, że kiedyś tu zjadę, ale napewno nie dzisiaj. A jednak się udało. I to kilka razy. Okazało sie, że strach ma wielkie oczy !!
- 06:53 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj
No no, pięknie, nie mogę doczekać się do soboty. Postaram się wybrać trasę dzięki której rozwiniesz skrzydła :)
- 22:14 środa, 31 lipca 2013 | linkuj
Staram się ! To prawda nauczyciele pierwsza klasa.
- 20:31 środa, 31 lipca 2013 | linkuj
No faktycznie, widzę że idziesz do przodu, nauczyciele dobrzy to i wyniki są :)